100 מעטפות כסף חיסכון אתגר התקציב מתכנן להזמין מעטפות עם מזומנים חיסכון קלסר עבור מעטפות כסף עבור שמירת

0 חוות דעת
₪89.13 ₪32.10
Sku: w103335
במלאי

כמות:

שלנו 100 המעטפה בינדר הוא עשה עם חומרים באיכות גבוהה ומגיע עם A5 גודל קלסר.לכל מעטפה תוצמד תווית של 1-100 והוא מושלם בשביל לחסוך כסף עם משפחה, חברים, עמיתים לעבודה, ילדים.לשמור על הכל במקום עם כלי מצוין לערב את כל המשפחה בהצלת יחד.

מפרט:

כיסוי חומר: דמוי עור

בתוך טקסט חומר: PP

גודל המוצר: (בערך).23.3*17.5 ס "מ/9.17*6.89 אינץ'

צבע: כפי שמוצג

רשימת אריזה

1 x 100 מעטפות כסף חיסכון אתגר

ראה עוד פרטי המוצר

1.באיכות גבוהה חומר: לשמור על מסמכים חשובים, שטרות, או כסף בטוחה עם זה 100 המעטפה קלסר עשוי רך ועמיד PP ו עור PU.שלה עמיד למים מדמיע-חומר עמיד מבטיח לטווח ארוך הגנה, בעוד הצמד סגר מספק גישה קלה לקבצים שלך.

2.נוח הארגון: לעקוב אחר הכספים שלך בקלות באמצעות שלנו 100 המעטפה קלסר.מגיע עם A5 גודל קלסר וערימות שכותרתו 1-100, עוזרת לך לנהל את ההוצאות עבור קטגוריות שונות.חסוך עד $5,050 באמצעות ניסה-והאמיתי שיטות להישאר בחלק העליון של הרגלי הבזבוז.

3.מתנה נהדרת: מעטפה זו קלסר עם רוכסן מעטפות היא דרך מצוינת לעקוב אחר כל הוצאות מחיה.אתה יכול בקלות לשמור את הקבלות, החשבונות, קופונים, כסף במצב עמיד, עמיד למים מעטפות.זה קלסר גם עושה מתנה נפלאה עבור בני משפחה, חברים, עמיתים לעבודה וכל הילדים שרוצים לנהל את הכסף יותר טוב.

4.צמיחה כלכלית: שלנו 100 המעטפה בינדר הוא כלי אידיאלי עבור משפחות המבקשים לקחת שליטה על שלהם צמיחה כלכלית.זה דרך מצוינת ללמוד אודות שמירת כסף, תוך שמירה על מעקב אחר של הוצאות משק הבית.כיף ומרתק הכלי יכול לעזור המשפחה להיות מעורבים בהשגת יציבות כלכלית והצלחה.

5.גודל Mini ונייד נושא: להשיג חופש כלכלי ולפתח חיובי כסף ההרגלים שלנו, עם 100 המעטפה קלסר.לארגן את הכספים בחוץ, לחסוך זמן, ולהישאר מחוץ החוב.לסחוב את זה בכל מקום, לשמור על הכל במקום 1.ליהנות חוב-בחינם החיים בקלות.

מקור סין
ביקורות הרשימה
הערה: HTML הוא לא מתורגם!
    רע           טוב