גיטרה הגשר החלפת סגסוגת אבץ חלקה החלפת חלק מתכוונן גיטרה גשר גיטרה חשמלית אביזרים להפחית

0 חוות דעת
₪29.10 ₪20.35
Sku: w1143
במלאי

כמות:

מחפש נוח ופרקטי בצורת גיטרה גשר?שלנו גיטרה חשמלית גשר מתכוונן באופן מלא עם overtone אגוז, רולר אוכפים זה בדיוק מה שאתם צריכים.ליהנות מבנה מוצק ו פונקציונליות רבה.

מפרט:

שם: גיטרה גשר להגדיר

חומר: סגסוגת אבץ

גשר גודל: 8.4*1.7 ס " מ/3.31*0.67 ב (כ.)

Tailpiece גודל: 10*1.7 ס " מ/3.94*0.67 ב (כ.)

מחרוזת המגרש: 10.1 מ " מ (בערך).

משקל: 210G (בערך).

אריזת רשימה:

1 * אוכף גשר + 2 * חתיכים + 1 * tailpiece + 2 * התאמת חתיכים

הערות:

בשל תאורה ואפקטים זוויות מצלמה, יכול להיות שיש הבדל צבע במוצר, אנא הבן.

עקב מדידה ידנית, ייתכן שיש שגיאת את גודל המוצר.

ראה עוד פרטי המוצר

1.בשימוש נרחב: נוח Epiphone SG, עשוי היטב עבור סוגים רבים של גיטרות חשמליות, ומתאים גיבסון.מבנה כדי לספק את הצרכים של חובבי הגיטרה.

2.עיצוב אלגנטי: מעוקל גשר tailpiece של גיטרה גשר סט המופנה אל חליפה קמורות גיטרות; הבטחת נוח מתאים להכיל את הרדיוס של הצוואר ללא מאמץ משחק.

3.יוצא דופן כוונון היכולת שלנו: גיטרה גשר להגדיר בולטת עם המעודן שלה וחלק עובד גלגלים, מתכוונן באופן מלא overtone אגוז, חסון נועלים פוסטים להבטיח דיוק כוונון והוא מעולה נשמע דיוק.

4.תכונה טובה: לשדרג את הגיטרה נשמעת שלנו מוצק סגסוגת אבץ יציקת גשר סט.בנוי עם חומרים עמידים, זה משפר הכולל תהודה ולקיים.

5.מחרוזת הגנה אופטימלית מחרוזת הגנה עם רולר אוכפים שלנו - גיטרה גשר להגדיר מספק אופטימלי מחרוזת להגנה עם המגן שלו עיצוב, הפחתת חיכוך ושחיקה לשמור את בהרמוניה לתקופות ארוכות יותר.רולר אוכפים גם למנוע מחרוזת שבירה ולספק צליל מעולה איכות, הבטחת ביצועים משופרים ואורך חיים.

מקור סין
ביקורות הרשימה
הערה: HTML הוא לא מתורגם!
    רע           טוב