8Packs חרקים בעלי חיים אבני הבניין צעצועים להגדיר דגים תואם אבני הבניין צעצוע מסיבה טובה לילדים מתנות לילדים 6 7 8

0 חוות דעת
₪136.17 ₪69.44
Sku: w12605
במלאי

כמות:

תיאור המוצר

חרקים אבני הבניין שנקבעו לגילאי 6 ומעלה.

【פרטי המוצר】זו קבוצה של בניין צעצועים יש בסך הכל 8 חרקים שונים צעצועים, הליכה חרקים 64PCS, חגבים 64PCS, זמן מעדיפים קרנפים 72PCS, חדי קרן 64PCS, חרפושיות 44PCS, צרצרים 61PCS, ג ' וקים 41PCS, התולעים 66PCS, הגודל של המשחק סיים הרכבה על 5in.

【פאזל יצירתי מוקדם חינוך צעצועים】כל חרק רחובות יש צורות וצבעים שונים, קל יותר לבנות ילדים של צבע וצורה קוגניציה במהלך תהליך הבנייה, טוב יותר כדי לשפר את עניין פתרון בעיות, יצירתיות, עבודת צוות, יוזמה חקירה, לממש את היצירתיות והדמיון, ולטפח את הסבלנות ואת ידיים על היכולת.

【ליהנות לבנות】 להירגע, לקחת את הזמן שלך עם זה פרויקט הבניה.יש 8 סטים של הבניין הוראות כדי לכסות את 8 חרקים שונים.הם בנפרד ארוז בתוך 8 בשקים חתומים, וכן את ההוראות עבור כל החרקים גם בנפרד, כך שילדים יכולים בקלות למצוא את הנכון מדריך ולשתף אותו עם חברים.

【חדש מתנה מעולה לילדים שלך】זה מיני אבני הבניין צעצועים עבור ידיים קטנות כדי לאחוז בה, קל להרכבה ופירוק, אשר יכול לעורר את הדמיון של הילד וחשיבה לוגית. היכולת.כאשר אתה מביא מיני חרקים אבני הבניין סטים ללוות את הילדים למסיבות, ימי הולדת, חג הפסחא, חג ההודיה, ליל כל הקדושים, חג המולד, ועוד הזדמנויות, זה יהיה נחמד מתנת החג

【ילדים בטיחות, איכות פרמיה】מיני בעלי חיים אבני הבניין עשויים באיכות גבוהה, ידידותי לסביבה פלסטיק ABS חומר, 100% בטוח ולא רעיל, קצוות חלקים, ללא קוצים, בהחלט בטוח לילדים לשחק איתו.אבני הבניין מכיל ווידג ' טים.

חיות צעצוע& חרקים צעצוע

8 חרקים רחובות לעורר את המוחות של ילדים לחשוב בתהליך הבנייה, אשר יכול לשפר את הדמיון של ילדים ויצירתיות, ולעזור לילדים תרגיל מיומנויות מוטוריות, חשיבה לוגית, כישורי תיאום עין-יד ואת פתרון בעיות מיומנויות

לבנות 8 חרקים מודלים כגון הליכה חרקים, חגבים, זמן מעדיפים קרנפים, חדי קרן, חיפושיות, צרצרים, תיקנים, חיפושיות.חיה מבנה מודלים או להוסיף קצת הדמיון ולעשות משהו חדש.

Ahgreat חרקים אבני הבניין קבוצת הבנים והבנות אוהבים את החרקים רחובות, ההוראות מראים בבירור כל צעד, בלוקים אתה צריך, אשר יכול לשפר את הילד על הידיים היכולת.

את Ahgreat הוראות ברורות & קל להרכבה שלנו-8 חבילות בניית צעצועים באים נפרדות חבילות, לא מורכב אבני הבניין, כל חבילה מכילה את כל החלקים כדי לבנות את אחד החרקים, כמו גם פשוט גרפי הוראות להראות את השלבים הבאים כדי להרכיב.

STEA Magination

זה חיבור של אדים עם ילד יש סקרנות טבעית ויצירתיות. הוא מניע את הכיף של כל Ulanlan בניית הגדר.בניין עם Ulanlan מעמידה את הילדים על הדרך לכיוון הבנה בסיסית של אדים/גזע נושאים. #productDescription h3 {

שולי: 0.75 em 0px 0.375 אותם -1px;

}

סוג פלסטיק ABS
מותג AHGREAT לעשות כל הגדולה
מספר הדגם. תואם עם
אזהרה מתנות יום הולדת
מין יוניסקס
מקור סין
חיות צעצוע& חרקים צעצוע מדע צעצועים לילדים
פלסטיק לחסום את הצורה נעילה עצמית לבנים
גודל בלוק קטן הבניין(תואם לגו)
חומר פלסטיק
ממליץ גיל 3-6y, 18+, 14+y, 6-12y
ביקורות הרשימה
הערה: HTML הוא לא מתורגם!
    רע           טוב