לוח השנה הופעתו צעצועים קריקטורה 24 ימים צהוב מצחיק ברווזים חג המולד לוח שנה ברווז צעצוע לאורחים מתנת חג המולד עבור צעצועי אמבטיה

1 חוות דעת
₪89.02 ₪44.51
Sku: w131572
במלאי

כמות:

להביא את הילד שלך, מתח ושמחה החגים שלנו עם ברווז אדוונט לוח השנה.מושלם עבור בנים ובנות, לוח השנה שלנו תכונות חמוד וצורות חגיגי חג המולד אלמנטים של עיצוב.אנא שימו לב, מוצר זה אינו מתאים לילדים מתחת לגיל 3 שנים.תתכונן כדי הספירה לאחור לקראת חג המולד!

מפרט:

שם: חג המולד אדוונט לוח השנה

משקל: 2000g (בערך).

אריזת רשימה:

1 סט לחג המולד * לוח שנה Advent

הערות:

בשל תאורה ואפקטים זוויות מצלמה, יכול להיות שיש הבדל צבע במוצר, אנא הבן.

עקב מדידה ידנית, ייתכן שיש שגיאת את גודל המוצר.

ראה עוד פרטי המוצר

1.אטרקטיבי אדוונט לוח השנה: זה מושלם אדוונט לוח השנה יהפוך את הילד שלך מצפה להתעורר כל יום לגלות עולם חדש, מפתיע.כל יום, הם ימצאו שונה ברווז צעצוע זה יביא להם מתח ושמחה.עם 24 ימים ו-24 ברווזים שונים, לוח שנה זה יהיה לשמור על הילד שלך אירח שמח עד חג המולד.

2.המתנה המושלמת: תן את הקטנים פינוק מיוחד בעונת החגים עם חג המולד שלנו אדוונט לוח השנה.זו המתנה המושלמת עבור בנים ובנות, הכולל 24 מענג הפתעות.כל יום, הם יכולים לפתוח חלון חדש לגלות עולם חדש מתנה, מה שהופך את הספירה לאחור לקראת חג המולד אפילו יותר מרגש.לחלוק את השמחה ואת החום של העונה הקסומה עם זה פנטסטי מתנת חג המולד עבור ילדים.

3.מקסים נראה: הברווז הזה בצורת לוח השנה הופעתו מתגאה מקסימה מראה שילדים יאהבו.צבעים בהירים שלה חמוד צורות לעשות את זה מושך עין קישוט הבית, תוך 24 כיסים לספק אינסופית מפתיע ומהנה.אם אתה מחפש אהבה-ידי ילדים-קישוט שהינו גם הספירה לאחור לקראת החגים, זה חמוד ומצחיק לוח שנה הוא הבחירה המושלמת.תתכונן להוסיף קצת קסם חג בבית שלך עם מפתה אדוונט לוח השנה.

4.חג אושר: חג המולד שלנו אדוונט לוח השנה נועד כדי להפיץ שמחה ואושר עם שלה מקסים חג המולד נושאים אלמנטים.מביא חגיגי תחושות לתוך הבית שלך, זה יגרום לך להרגיש אווירת חג המולד ולהוסיף מגע נפלא החג שלכם תפאורה.

5.בטוח לשימוש: לקבל את הילדים שלך מתרגש עם כל יום הפתעות שלנו בטוח חג המולד אדוונט לוח השנה.לא אכיל, לא לילדים מתחת לגיל 3 שנים, ודורש השגחה הורית.לעשות חג שמח זכרונות עם הקטנים שלך.

מקור סין
מספר הדגם. הופעתו של חג המולד לוח שנה ברווזים
נושא התבנית. עץ חג המולד
חומר פלסטיק
ביקורות הרשימה

הם ברווזונים אבל הם כולם אותו הדבר, כי הם לא כל 24 נראה לי ש-4 שונה יצאו

הערה: HTML הוא לא מתורגם!
    רע           טוב