גמד הגינה קישוטים שרף פסל צלמית העין גמדי גינה עיצוב עמיד בפני מזג אוויר חיצוני קישוט הגן

0 חוות דעת
₪83.90 ₪41.95
Sku: w132413
במלאי

כמות:

נקודות לשיחה:

1.שרף חומר: שלנו גמד הגינה תפאורה חיצונית הוא נבנה כדי לשרוד, כדי להבטיח שימוש לטווח ארוך אפילו רע מזג אוויר חיצוני בזכות מזג האוויר עמידים שרף המבנה.

2.המעשיות להגביר שלנו גמד הגינה תפאורה חיצונית תכונות אפקט ריאליסטי ברור עם מרקם וצבעים בהירים, המשפרים את האסתטיקה של החלל בחוץ.הגודל המושלם והעיצוב הקומפקטי הופך אותו קל למקם בכל מקום, והוסיף נופך של ייחודיות גן תפאורה.

3.מוזר Gnome: מוסיף אלמנט של סקרנות, את הגינה שלך עם התמונה הזו של גמד מכסה את הפה ייחודי יציבה.זה מושך קישוט למשוך תשומת לב וליצור עיצוב המושך את העין שלך. שטח חיצוני.

4.מעשי מתנה: זה גמד הגינה הוא מתנה מושלמת עבור החברים שלך, המשפחה, עמיתים או מי אוהב תפאורה חיצונית.הוא עשוי עמיד שרף, צבועים עם צבעים מרהיבים זה יהיה להאיר כל גינה או פטיו.

5.שימוש נרחב: להפוך את שטח חיצוני לתוך גחמני עדן עם גמד הגינה תפאורה חיצונית.עוצב עבור מגוון רחב של שימושים, זה יכול להיות ממוקם על כל גינה, קרקע, דשא, פטיו, גינה או עציץ להוסיף קסם ויופי.מושלם עבור יצירת אווירה ייחודית לכל אירוע.

6.להוסיף קצת קסם גן עם גינה חיצונית פסלים.עשה עבור שימוש לטווח ארוך, הפסלים האלה באים בצבעים בהירים להוסיף אטרקטיבי קישוט לכל שטח חיצוני.עם מגוון רחב של שימושים, הם עושים מעשי מתנה לכל אירוע.

מיוחד fication :

1.שם המוצר: גינה Gnome תפאורה חיצונית

2. המוצר חומר: שרף

3.גודל המוצר: (בערך).15.8*6*5.8 ס "מ/6.22*2.36*2.28 ס" מ

אריזת רשימה:

1* גן פסלים חיצוני

הערה:

1. בשל שונות תאורת מסך הגדרות, הפריט צבע עשוי להיות מעט שונה מהתמונה.

2.בשל שונות ידנית מדידות, בבקשה לאפשר 1-2 ס " מ. ההבדל בגודל.

מקור סין
מספר הדגם. גמד הגינה תפאורה חיצונית
נושא אנשים
חומר שרף
ביקורות הרשימה
הערה: HTML הוא לא מתורגם!
    רע           טוב