DIY כדור חג המולד קישוטים לעץ חג המולד Elves כדורי דקורטיבי חג המולד Elves מחוסמת ביצים מסיבת החג

0 חוות דעת
₪38.00 ₪26.61
Sku: w138167
במלאי

כמות:

נקודות לשיחה:

1.אטרקטיבי קישוטים: צור תצוגה מרהיבה על 1-2 מטר עץ חג המולד עם 12 משובח הכדור קישוטים ב-6 עיצובים מתוחכמים.אלה 6cm ornamentsare מושלם עבור עיצוב אלגנטי וכן לספק קלאסי, נוצץ לגעת החג שלכם תפאורה.

2.שימוש פשוט: נתלה את הכדור חג המולד קישוטים כהרף עין.כל כדור מגיע עם קדם-מחוברת לולאה, הפעלת ילדים ומבוגרים כאחד כדי לקשט את העץ שלך בתוך דקות.

3.זמן משרת את החיים: באמצעות חומר ABS שלנו כדור חג המולד קישוטים לא למחוץ את הענפים לעמוד בפני שבירה, מה שהופך אותם עמידים לשימוש חוזר קישוט זה יכול להימשך שנים.

4.המתנה המושלמת: להביא את שמחת חג לאהובים שלכם עם אלו כדור חג המולד קישוטים.הם שילוב מושלם של יופי ומעשיות, מה שהופך אותם מחווה מתחשבת עבור בני משפחה וחברים.הם מוסיפים כיף וחגיגי כשרון כל חג תפאורה.

5.אימוץ נרחב: מושלם עבור העונה חגיגי, זה תוספת נהדרת שלך, קישוטים לחג המולד, חתונות, מפגשים, ימי נישואין.קישוטים אלה הם מגוונים ויכולים להיות תלויים על הענפים, קירות, זרי פרחים, או בכל מקום שאתה רוצה.

להאיר את חג המולד עם אלגנטי עץ חג המולד קישוטים להגדיר.זה מגיע עם 12 התכשיטים ב-6 שונה נצחית עיצובים.כל תכשיט מגיע מראש מצורף עם לולאה קל השעיית על ענפים, קירות או זרי פרחים.הכנתי עם חומרים לשימוש חוזר, זה מושלם עבור בני משפחה וחברים כדי ליהנות שנה אחרי שנה.

מפרט:

משקל:163g

גודל המוצר: (בערך).24.5*18*6.3 ס "מ/9.65*7.09*2.48 ס" מ

חומר: ABS

אריזת רשימה:

12* כדור חג המולד קישוטים

מספר הדגם. DIY כדור חג המולד קישוטים
מקור סין
ביקורות הרשימה
הערה: HTML הוא לא מתורגם!
    רע           טוב