אוגר מקום המסתור של דינוזאור צורה אוגר מפלטו צמר חמים אוגר בית בטוח אוגר אביזרים עבור אוגר קיפוד מחמד

0 חוות דעת
₪15.30 ₪10.73
Sku: w16789
במלאי

כמות:

לשפר את ניסיון הרכיבה שלך עם האופנוע המחשב הולדר.הכנתי עם חומרים באיכות גבוהה, זה רב תכליתיים הרחבה נועד כדי להפוך את הרכיבה שלך נוח.זה קל לפרק וללא מאמץ נייד, מה שהופך את זה מושלם עבור ב-the-ללכת חובבי רכיבה.

מפרט:

המוצר חומר: ניילון

גודל מוצר:

קוטר: 3.2 ס " מ/1.26 ב

חור מרווח: 2-2.2 ס " מ/0.787-0.866 ב

חבילת הרשימה:

המחשב מחזיק*1

ברגי משושה*2

ראה עוד פרטי המוצר

1.יעילות משופרת: להפוך את רוכב יותר נוח עם האופנוע המחשב הר מתאם.זה שימושי סיומת חזה מושלם עבור הרכבה מגוון רחב של אביזרים על האופניים שלך, כגון אורות, מדי מהיר, מכשירי GPS ועוד.

2.גמיש מיקום: התקנת שלנו האופניים המחשב הר מתאם בקלות הודות כולל כלים.ללא מאמץ לצרף את הכידון על ידי הידוק הברגים מתפרק תוך שניות קל התאמות.

3.יוצא דופן : מבנה מ מעולה חומר ניילון, זה האופניים המחשב הר מתאם מספק מצוין ללבוש הזמנית גבוהה עמיד המבטיח זה לא בקלות לעוות או נזק.שלה לטווח ארוך מבטיח עמידות מספקת שירות חיים.

4.ללא טרחה החלפה: אופניים המחשב הר מתאם קומפקטי וקל משקל, במשקל 10 גרם.זה לא יגדיל את הנטל של רכיבה.אתה יכול בנוחות להחליף או לפרק את זה בכל עת, לשאת אותו לכל מקום.

5.שיפור תאימות: לרומם את אופני הרפתקאות עם זה הר adapter.By מתן התקנה קלה עבור מחשבים, לעמוד באור, ועוד, זה מבטיח את בטיחות ונוחות בחוץ.כמו כן, ניתן להרחיב את האופניים של תכונות עם אביזרים שונים עבור מהנה ומעשי לרכב.

מקור סין
ביקורות הרשימה
הערה: HTML הוא לא מתורגם!
    רע           טוב