6X בעל תיק עבור אפל Airtag אוויר תג GPS Tracker לילדים, פעוטות, קשישים, חיות מחמד, בגדים,1

0 חוות דעת
₪48.83 ₪30.27
Sku: w1728
במלאי

כמות:

תמיכה Dropshipping ו Wholesaling.

100% מקורי גו d איכות עם חינם לאחר המכירה אחריות .

להגן על הילדים שלך מפני טורפים פוטנציאליים.לעקוב אחר הילדים שלך, חיות מחמד, כלבים, חתולים באזורים הומי אדם, פארקים, שדות תעופה, קניונים, או אפילו סביב הבית שלך.באופן מאובטח מנעולים ומסתיר על תפוח Airtag לאלה שאתה הכי אוהב.

היתרון של שימוש עבור תפוח Airtag כמו ילד Tracker מול התחרות: אמינות - מאז האוויר קטגוריה הם חלק במערכת האקולוגית של אפל, התוכנה שלהם היא יחידה אסטרונומית מעבר למה מוצרים דומים; מהימנות - משתמש מוקף מכשירים אפל, הכי נפוץ כף יד טלפון בעולם, לעדכן מעקב GPS מיקום; AFFORDABILITY - אם אתה משתמש iPhone תואם עבור Airtags, זה הוא הדרך הזולה ביותר כדי לקבל את גשש GPS עבור הילד שלך.מוצרים דומים יכול לעלות על 4x יותר

קל לשמור - בניגוד לשאר airtag שעונים, צמידים, צמיד, מחזיק מפתחות, ושרשרת הגלויים, זה אוויר תג הולדר יכול להיות תקוע מתחת לבגדים, מחוץ לטווח הראייה, יתכן מניעת הסרת מכשיר המעקב.כמו כן, מאז tracker הוא מחוץ לטווח ראייה, ילדים עונדת את הסיכה / מעקב התקן לילדים נוטים פחות לקחת את זה.

קל להתקין, נועד להתאים את כל סוגי הגוף בנוחות - על Airtag מקרה משתמש "סיכת ביטחון" עיצוב מאובטח להדק אוויר תג הילד שלך, קולר הכלבים, החתולים, תינוק, ו/או פעוט.סיכת ביטחון עיצוב הוא הרבה יותר אמין מאשר מדבקה ולא יכול להיות שלא במקום כמו מפתח שרשרת, שעון או צמיד קטן.

עשוי מחומרים באיכות גבוהה - על Airtag אביזר בנוי באיכות גבוהה סיליקון זה לא מקל העור, pin-עשוי מפלדה אל חלד זה יהיה להדוף את הזיעה ולמנוע חלודה, עבור אפל Airtags בעלי כ 1-שנה את חיי סוללה

צבע: שחור

חומר: סיליקון

תכולת חבילה:

6 x מחזיק תיק עבור אפל Airtag

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: השתקפות אור ושונה מציג עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.

תשלום : 1.תשלום חייב להתבצע בתוך 5 ימים של סדר. 2.אם אתה לא יכול קופת מייד לאחר מכירה פומבית קרוב, אנא המתן לכמה דקות.

משלוח: 1.אנחנו מספקים העולם משלוח. (מלבד כמה מדינות ו-APO/FPO). 2.כל ההזמנות יטופלו הפעם הראשונה לאחר התשלום אימות עבר. 3.בפועל, זמן האספקה עשוי להיות שונה , במיוחד במהלך עונת החגים.

משוב: 1.בבקשה לוודא כי אין כל בעיה עם המוצרים. 2.אם יש לך y חוסר שביעות רצון, אנא צור איתנו קשר לפני השלמת ראב iew.אנו נותנים לך תשובה מספקת.

3.אם אין בעיה, אנא תן לנו 5 כוכבים משוב חיובי.

מותג FGHGF
מקור סין
סוג צפו רצועת
ביקורות הרשימה
הערה: HTML הוא לא מתורגם!
    רע           טוב