עבור Plum פליפר Lte (2022) עמיד למים רעיוני מקרה סרט עם מסך מגע ספורט ריצה הליכה רכיבה על אופניים חדר כושר - שחור

0 חוות דעת
₪142.24
Sku: w211313
במלאי

כמות:

DFV נייד עמיד למים רעיוני מקרה סרט עם מסך מגע עם 2 תאים ספורט ריצה הליכה רכיבה על אופניים חדר כושר עבור Plum פליפר Lte (2022) - שחור.

מקצועי - כיסוי עם מסך מגע ועם מתכוונן סגר גבוהה מאוד של דבקות.למנוע חיקויים!אידיאלי עבור ספורט או אימון עם הטלפון החכם שלך.חומר עמיד בפני לחות, זיעה רחיץ.

- עם שני תאים פנימיים.אתה יכול להציל את החכם, מטבעות, מפתחות, כרטיס, הכסף ודברים אחרים.Multi-layer עיצוב פנים, כפול zip סגירת מעגל, כדי למקם את הכבל של האוזניות שלך לימין, שמאל או מרכז.

- ניאופרן ואווה חומר, עמיד במים, עמיד בפני זעזועים ונפילות.משתמשים בו למגוון פעילויות כמו ריצה, הליכה, רכיבה על אופניים, חדר כושר, הליכה, ספורט אחרים.

- אלסטי היד הלהקה רצועה מתאים זרוע היקף מ-22 עד 34 ס " מ.גודל חיצוני: 18 x 10 x 2.5 ס "מ, עם שני תאים פנימיים לאחסון הטלפון החכם שלך עד 16,5 x 8,5 x 2.5 ס" מ.משקל: כ-90 גרם.

מקצועי - כיסוי עם מסך מגע ועם מתכוונן סגר גבוהה מאוד של דבקות.למנוע חיקויים!אידיאלי עבור ספורט או אימון עם הטלפון החכם שלך.חומר עמיד בפני לחות, זיעה רחיץ.

עם שני תאים פנימיים.אתה יכול להציל טלפון נייד, מטבעות, מפתחות, כרטיס, הכסף ודברים אחרים.Multi-layer עיצוב פנים, כפול zip סגירת מעגל, כדי למקם את הכבל של האוזניות שלך לימין, שמאל או מרכז.

ניאופרן ואווה חומר, עמיד במים, עמיד בפני זעזועים ונפילות.משתמשים בו למגוון פעילויות כמו ריצה, הליכה, רכיבה על אופניים, חדר כושר, הליכה, ספורט אחרים.

אלסטי היד הלהקה רצועה מתאים זרוע היקף מ-22 עד 34 ס " מ.גודל חיצוני: 18.0 10.0 x x 2.5 ס "מ, עם שני תאים פנימיים לאחסון הטלפון החכם שלך עד 16,5 x 8,5 x 2.5 ס" מ.משקל: כ-90 גרם.

- תוכלו למצוא בחנות אביזרים נוספים עבור הטלפון הנייד שלך: שזיף פליפר Lte (2022) , או לשאול אותי במייל!

תכונות עמיד למים
תואם מותג שזיף פליפר Lte (2022)
מספר הדגם. F2-N-YIPIvent-554
מקור ES(מקור)
מותג DFVmobile
סוג לא נשלפת
מטען No
ביקורות הרשימה
הערה: HTML הוא לא מתורגם!
    רע           טוב