קיפול הטלפון לעמוד 360 תואר סיבוב סגסוגת אלומיניום מתקפל לטלפון נייד בעל Anti Slip מחזיק טלפון עריסת עגינה ניידת

0 חוות דעת
₪29.36 ₪20.54
Sku: w211425
במלאי

כמות:

מתכוונן הטלפון לעמוד מספק הגנה יעילה עבור עמוד השדרה הצווארי ואת הראייה עם ספינים חינם.סיליקון עיצוב החלקה, חזק, חסון בנייה להבטיח בטיחות ונוחות.בנוסף, זה קל לאחסון עבור ב-the-ללכת נוחות.להיפרד צוואר ועיניים שלום ללא ידיים בקלות עם מגוון הטלפון לעמוד.

מפרט טכני:

שם: מתכוונן הטלפון לעמוד

חומר: סגסוגת אלומיניום

צבע: אפור

גודל: כ-3.8x10.5x11cm/1.5x4.13x4.33in

משקל: כ-128g

אריזת רשימה:

1*שולחן הטלפון Holde

ראה עוד פרטי המוצר

1.360 מעלות סיבוב: להשיג את זווית הצפייה המועדפת ללא מאמץ עם הטלפון הזה עומד על השולחן.ספינים חינם התכונה מאפשרת לך להתאים את הזווית ואת ליהנות ללא הפרעה חוויית הצפייה.

2.קל לשנות גובה: זה מתכוונן הטלפון לעמוד על השולחן מאפשר בלתי מוגבלת יציבה, מתן הגנה יעילה על הצוואר שלך ואת הראייה.הודות הכפול שלה פיר עיצוב, אתה יכול להתאים את הזווית ואת הגובה שלך לטעמך.

3.קל נושא: הטלפון הזה עומד על השולחן כולל עיצוב מתקפל, מה שהופך את זה קל לאחסון בתיק או בכיס עבור ב-the-ללכת להשתמש.בכל מקום שאתה משוטט, לקחת את הטלפון שלך איתך!

4.ללא החלקה הטלפון לעמוד: הטלפון לעמוד על השולחן עשויה סיליקון ללא פליטת חומר, אשר ימנע את הטלפון שלך מפני החלקה או נפילה.יתר על כן, זה מגיע עם תוספת סיליקון פד זה יכול להיות מחובר לחלק התחתון של עמוד, מתן anti-slip, anti-scratch הגנה על השולחן שלך.

5.שימוש חוזר: בעל מבנה מצוין חומר סגסוגת אלומיניום, הטלפון הזה עומד על השולחן בנוי חזק ויציב, נשאר דפורמציה-חינם לתקופה ממושכת.ליהנות לטווח ארוך להשתמש עם שלה הניתן לשימוש חוזר, עיצוב מתכוונן.

מקור סין
סוג השולחן בעל
מותג viugreum
תואם מותג אוניברסלי
תכונות עצלן סוגריים.
מטען No
ביקורות הרשימה
הערה: HTML הוא לא מתורגם!
    רע           טוב