10pcs 3D שפירית קיר מדבקה תלוי קיר יצירתי קישוט המטבח קיר חדר השינה מדבקה שפירית מדבקות קיר הבית עיצוב אמנות

0 חוות דעת
₪6.92 ₪3.81
Sku: w2243
במלאי

כמות:

10pcs 3D שפירית קיר מדבקה תלוי קיר יצירתי קישוט המטבח קיר חדר השינה מדבקה שפירית מדבקות קיר הבית עיצוב אמנות

תכונות:

1. עיצוב יצירתי: השפירית העיצוב הוא בהשראת השילוב של עלים, פרחים, עשוי ברמה גבוהה מתכת, השפירית, הכנפיים ברור עלים, פרחים, גפנים, מרקם תלת ממדי convexes מגע, עשיר תלת מימדי תלת מימדי הגיוני שהופך אותו אטרקטיבי יותר, בודדים.אלה שלוש שפיריות הם הביאו לחיים על-ידי שלהם קווים חלקים ועדינים חיתוך וכלי הקשה טכניקות.

2. עמיד, יפה, עמיד ויפה, עשוי עמיד ברמה גבוהה מתכת, נוצץ ומבריק, עם uv ו ציפוי עמיד למים, לא קל לדעוך או חלודה, קל לניקוי.מקסים שפיריות לקשט את הבית שלך עם תחושה טבעית.

3. קל לתלות: 5 סגנונות שונים של שפירית קיר בעיצוב הם 8.5 ס " מ והוא יכול להיות כמעט בכל מקום עם מסמרים או ברגים מבלי ליפול.

4. בשימוש נרחב: מתכת שפירית אמנות קיר מושלם קיר פיסול ולשימוש פנימי או חיצוני, לא רק על קירות הסלון, חדר השינה, חדר עבודה, מטבח, חדר אוכל, אלא גם את הגינה, המרפסת, החצר, המרפסת, קומה, מרפסת, וכו'.

5. המתנה המושלמת: זה השפירית אמנות קיר ייחודי קישוט זה יוסיף צבע הביתה, מביא מרגיע, מרענן להרגיש. יצירת בית חם עם אווירה.זו מתנה נפלאה עבור בני משפחה וחברים.

תיאור :

השפירית העיצוב הוא בהשראת השילוב של עלים, פרחים, עשוי ברמה גבוהה מתכת, השפירית, הכנפיים ברור עלים, פרחים, גפנים, מרקם תלת ממדי convexes מגע, עשיר תלת מימדי תלת מימדי הגיוני שהופך אותו אטרקטיבי יותר, בודדים.אלה שלוש שפיריות הם הביאו לחיים על-ידי שלהם קווים חלקים ועדינים חיתוך וכלי הקשה טכניקות.

מפרט טכני:

חומר: PVC

גודל: 8.5*5 ס " מ

סוג: 3D שפירית קיר מדבקה

חבילה כללה :

10pcs *3D שפירית קיר מדבקה

הערות :

1. בבקשה לאפשר 0-1 אינצ ' שגיאה עקב מדידה ידנית.תודה על ההבנה שלך.

2. הצגים הם לא מכויל אותו, פריט צבע מוצג בתמונות יכול להיות מראה מעט שונה אמיתי אובייקט.

דפוס המטוס קיר מדבקה
מספר הדגם. 3D שפירית קיר מדבקה
סוג 3D שפירית קיר מדבקה
מקור סין
נושא בעלי חיים
תרחישים קיר
חומר פלסטיק, PVC
סגנון קלאסיקה
ביקורות הרשימה
הערה: HTML הוא לא מתורגם!
    רע           טוב