טירת הקסמים 3D 'פנקס רשימות' 2024 לוח Memo Pad בלוק הערות הארי עיצוב פתק נייר מכתבים אביזרים חידוש מתנה עם אור

0 חוות דעת
₪121.23 ₪72.73
Sku: w2418
במלאי

כמות:

איכות חומרים: 3D שלנו פנקס רשימות הוא עשוי באיכות גבוהה מקצועית ידידותי לסביבה, נייר המציגה את אומנות נייר פיסול דרך צבעוני נייר מעוצב ואטרקטיבי צורות.תשומת הלב לפרטים מוסיף קסם ייחודי זה הוא בטוח כדי לתפוס למישהו את העין.

בשימוש נרחב: זה פנקס הרשימות הוא לא רק מעשי לוח השנה השבועי לציון ימי הולדת ואירועים, אבל יכול גם להכפיל כמו מחזיק עט, סימניות, לוח השנה ודקורציה.והוא יכול להקליט תלת ממדי של נייר מגולף הערה לטבלה: התלת-מימדי הזה נייר מגולף הערה השולחן הוא לא רק יפה, אבל גם יכול להקליט את הקול, אתה יכול להפוך את המילים שלך לתוך הקלטת אודיו, כך הערה השולחן הופך להיות יותר מעניין ומעשי.

עיצוב ייחודי: 3D שלנו פנקס רשימות תכונות יפה הטירה הקסומה עיצוב בהדרגה חושף את עצמו כפי שאתה לקרוע כל דף.זה מוסיף מגע של קסם היומי שלך תוכניות ומשמשת מדהים יצירות אמנות, אספנות.

רב תפקודי מוצרים: שלושה ממדים נייר מגולף הערה שולחן מצוידת עם מיקרופון, רמקול, אתה יכול להפעיל את הסרט פסקול מוזיקה או של המשתמש עצמו הקליט את הקול, כדי להביא למשתמשים יותר מוזיקה אמיתית ניסיון, והוא גם מאוד מתאים להצבה בתוך הבית, המשרד או בית קפה ומקומות ציבוריים אחרים, כדי להביא למשתמשים יותר אלגנטי ומעודן ניסיון.

מתנה ייחודית לכל: כל סט כולל את טירת הקסמים 2024 3D 'פנקס רשימות' לוח שנה (170 עמודים, 52 שבועות), אקריליק תיבת, ולאחר אלגנטי קופסת מתנה.זהירות אריזה מבטיח כי המוצר מגיע ב שלה מצבו המקורי וגם עושה את זה מתנה אידיאלית בחירה.

שם: הקלטה קסם הטירה הסיני לוח השנה השבועי, עם אורות 3D נייר מגולף הערה השולחן

מידות :9*9*5 ס " מ/3.54x3.54x1.97 ס " מ

מספר השכבות :170

החבילה כולל :1PC הקלטה קסם הטירה הסיני לוח השנה השבועי, אורות 3D נייר מגולף הערה שולחן +1 תצוגת תיבת +1 קופסא מתנה

תודה על תשומת הלב שלך, יש כל כך הרבה שימושי וזול פריט בחנות שלנו.ברוכים הבאים לבקר.מקווה שיש לך יום יפה!

תכונה קצוות עלים
מגנטיות כן
דבק או לא No
סגנון תזכיר רפידות
מקור סין
מותאם אישית No
פונקציה קישוט
ביקורות הרשימה
הערה: HTML הוא לא מתורגם!
    רע           טוב