Ice cold Pack לשימוש חוזר קרח שקיות מים חמים התיק פציעות,חמים וקרים טיפול & הקלה בכאב עם גומי לנשימה תמיכה לעטוף

0 חוות דעת
₪15.41 ₪9.70
Sku: w29635
במלאי

כמות:

תיאור

מפרט:

חומר: פוליאסטר +ציפוי PVC

גודל: 6inch/9ס מ/11inch

צבע: מוצג

תכונות:

1.חכם 3-חבילת עיצוב עבור דרישות שונות. [גדול (11"), בינוני (9"), קטן (6")] - קטן קרח הוא מושלם עבור ילדים, או קטן יותר כאבים, בעוד שני גדולים אלה הם נהדרים עבור בני נוער ומבוגרים.

2.הקלה מהירה - אידיאלי עבור יישום של טיפול קר כדי לעזור להפחית כאבים ונפיחות מפני שריטות קלות, חבלות, כאבי שרירים, נקעים, זנים.מומלץ לעזור להקל על הכאב, להפחית את הנפיחות, והחלמה מהירה.נשאר קר הרבה יותר מאשר חבילות ג ' ל או אחרות חבילות קר.מתאים לספורט פגיעה עזרה ראשונה.

3.הממונה דליפת עמיד קאפ גדולות עם קאפ פותח כדי לאפשר למילוי קל של קוביות קרח או קרח כתוש.

4.מאוד פשוט לשימוש - פשוט למלא עם קרח ומים כדי להקל על אי הנוחות של כאבי ראש, חבלות, כאבי ראש, כאבי שרירים, נפיחות.עבור טיפול בחום, להוסיף מים חמים (לא רותחים) כדי לעזור להרגיע קיבה עצבנית, מיגרנה, סינוסיטיס, כאבי פרקים.

5.מוצר חובה - שומר שימושי שקית הקרח בתוך שולחן העבודה שלך, את המכונית ואת הבית בשביל לתפוס וללכת-נוחות מכאבים.אם אתה חווה את סופ " ש של השתכרות, כאב ראש או כואב וכאב לאחרונה ביקור הכירופרקט שלך, לקבל מרגיעה הקלה חם או קר טיפול מיד.

שים לב:

1. בגלל ההשפעה של גורמים רבים כגון בהירות תצוגה אור בהירות, המוצר של הצבע בפועל עשויים להיות שונים מעט מן התמונה המוצגת באתר.

2. בבקשה לאפשר הבדל קל בין גודל נתונים, מדידה ידנית.

חבילה כוללת:

1 * שקית הקרח

מספר הדגם. חדש
סוג מבודדים
חומר לא ארוגים
CN Anhui
מקור סין
המקום של מקור סין (יבשת)
שימוש מזון
ביקורות הרשימה
הערה: HTML הוא לא מתורגם!
    רע           טוב