Drum Rack מצלה הר תוף מתלה מצלה עומד סגסוגת Multiclamp לעמוד מתלה טום בעל הר תוף חומרה חיבור מהדק תופים

0 חוות דעת
₪129.58 ₪67.39
Sku: w32029
במלאי

כמות:

לשדרג את חוויית המשחק שלנו, עם חוזק גבוה מצלה לעמוד.הביצוע מעולה מבטיח יציבות בזמן לך לשפר את כישורי שלך.בקלות להתאים את מיקום להעדפותיך.בנוסף, הוא קל להעברה קלה ואחסון.התוספת המושלמת לכל מתופף קיט.

מפרט:

שם המוצר: תוף הרחבה קליפ

חומר: סגסוגת אבץ

גודל: (בערך). 16*9*3.5 ס "מ/6.3*3.54*1.38 ס" מ

אריזת רשימה:

1*קליפ

ראה עוד פרטי המוצר

1.תחרות עמידות: מבנה מ ברמה גבוהה חומרים שלנו תוף מצלה לעמוד מתגאה יוצא דופן חוזק ועמידות בפני שחיקה.המבנה הקשיח מבטיח זה לא לשבור או לעוות, מתן לטווח ארוך להשתמש ללא פשרות.

2.ארגונומי בעיות: התקנת שלנו תוף מצלה לעמוד עם עיצוב ארגונומי מאפשר לך למקם את התופים בצורה נוחה יותר ולשפר את כישורי המשחק.הגמישות להוסיף חומרה בקלות רבה יותר של דיוק ושליטה.

3.נוחות התקנה: עלו על מצלתיים ללא מאמץ עם תוף מצלה לעמוד.להתקין ולהסיר בקלות.מיקום הסוגר, מהדק את התופים ואביזרים על גבי זה, באופן מאובטח להדק את זה.לא טרחה לתקן את מערכת התופים.לחזור לשחק מהיר הטרחה חינם!

4.אומנות מצוינות: ללא דופי נועד עם קצוות עגול ודיוק crafting, תופים מצלה לעמוד מבטיח חלודה הוכחה, שחיקה עמיד ולא דוהה עמיד לסיים.חלקה המראה ואת חוסר קוצים למנוע כל נזק או שריטות על מצלתיים, הקפדה על וטהור ביצועים.

5.בקלות לסחוב: התופים שלך עם מצלה עמוד זה מספק ניידות קלה ומעשיות.את עיצוב קל משקל וגודל קטן לעזור לחסוך מקום לספק תיפוף נוחות.מושלם עבור ב-the-ללכת הופעות, עמדה זו היא כלי חיוני עבור כל מתופף מחפש את המשחק שלהם.

מקור סין
ביקורות הרשימה
הערה: HTML הוא לא מתורגם!
    רע           טוב