האור לעמוד על שולחן חזק קמפינג לעמוד באור שולחן העבודה התושבת משולבת פנס קמפינג מוט מתלה חיצוני קמפינג

0 חוות דעת
₪102.93 ₪72.04
Sku: w363639
במלאי

כמות:

מציגים את צדדי המנורה מסמלת קמפינג!מושלם עבור מואר חיצונית טיולים, זה חוסך מקום עם שלו גמיש התאמת העיצוב.לא רק עבור קמפינג, זה גם נהדר עבור הזדמנויות אחרות.בנוסף, זה לא דורש כלים להתקנה קלה.

מפרט:

שם: קמפינג שולחן אור בעל

חומר: פלדה אל חלד

גודל מוצר:

קוטר: כ-0.8 ס "מ/0.31 ס" מ

אריזת רשימה:

1 סט של שולחן קמפינג אור בעל

הערות:

1. בשל השונות לפקח, אפקטים של אור, בפועל צבע של הפריט יכול להיות שונה מעט מן הצבע שבו הוא הראה את התמונות.

2. אנא סלח קלה מדידת סטיית עקב מדידה ידנית.

ראה עוד פרטי המוצר

1.שדרוג תאורה חיצונית: מחנאות שולחן אור בעל להגדיר מאיר את המחנה עבור נוחה יותר ניסיון.עם צדדי השולחן בעלי גובה מתכוונן זווית, זה מושלם אביזר נייד כדי לשדרג את תאורה חיצונית המשחק.

2.שטח שולחן העבודה הרחבה: ניסיון מקום אידיאלי הרחבה עם קמפינג שולחן אור הולדר.את שטיחי מתלה מספק שפע של שטח שולחן העבודה שלך שלג קערות, מנורות, בעוד שלה להארכה אורך מאפשר לך למקם פריטים ללא לעומס על אזור קמפינג.להיפרד מגושם הציוד שלום קלה הארגון.

3.פונקציות גמישות: לרומם את קמפינג כיף עם הקמפינג שלנו שולחן אור בעל וליצור מראה ייחודי מטבח חיצוני כדי להתאים שלך סגנון בלעדי.ליהנות פונקציונליות גמישה התאמות עם אורות שונים, שולחנות ואביזרים.מושלם עבור יצירת משלך מודולרי המסעדה מערכת ולחקור יותר אפשרויות.

4.יציב ועמיד: בנוי מ חזק ועמיד נירוסטה, מחנאות שולחן אור בעל מרשימה יכולת נשיאת עומס של עד 1 ק " ג.זה מושלם לשימוש במהלך קמפינג, פיקניקים, וברביקיו, שלה נוח, עיצוב קומפקטי אומר שזה לא יתפוס יותר מדי מקום בתיק שלך.

5.נוח התקנה: צריך מקור אור במהלך קמפינג?הקמפינג שלנו שולחן אור בעל זה פתרון מהיר וקל.את קליפ על עיצוב זה מאפשר לצרף שונים, שולחנות עבודה, ללא כלים הדרושים, עושה את זה מושלם עבור סביבות שונות.תואם עם מחשבים שולחניים מ-1 מ "מ עד 40 מ" מ עבה וקל לפרק/להתקין.

סוג אחרים
מקור סין
ביקורות הרשימה
הערה: HTML הוא לא מתורגם!
    רע           טוב