1 מחשב LED נהג אספקת חשמל התקרה נהג 24W 36w 220v סיבוב נהג תאורה להפוך LED Downlights אורות

0 חוות דעת
₪16.80 ₪10.76
Sku: w4059
במלאי

כמות:

תיאור:

איכות חדשה וגבוהה מותג

תכונות:

- פונקצית הגנה: על מתח, עומס יתר, קצר חשמלי הגנה

- ביצועים יציבים ואמינים

כוח:8-24W / 24-36W (פלסטיק עגול הנהג)

Input: 220V

הנוכחי: 0.23 לי

חלות:מנורת התקרה

חבילה כוללת:

1 x LED Driver

לקוחות יקרים ,אנו מקבלים Alipay אחרים הנאמנות.כיום, אתה יכול לשלם באמצעות ויזה, מאסטרקארד, ווסטרן יוניון, Qiwi בהעברה בנקאית.

ללמוד איך לשלם עם כרטיס אשראי .

ללמוד איך לשלם באמצעות העברה בנקאית,

ללמוד איך לשלם עם ווסטרן יוניון ® , .

ללמוד איך לשלם בדרכים אחרות.

בדרך כלל,ההזמנה תישלח תוך 3 ימי עבודה.ברירת המחדל של משלוח דואר אוויר(20-35days), אם אתה צריך מהר יותר, בדרכים אחרות, כגון EMS/DHL/TNT/Fedex וכו'.זמינים, אבל אתה צריך לשלם תוספת דמי משלוח.

על מועד ההספקה של המשלוח.רוב האירופי לנו מדינות, יגיעו בתוך 35days, גם, כמה מדינות ייקח יותר זמן(עד 60days), כמו רוסיה וברזיל.אז אם אתה יכול\ \ 't לקבל את ההזמנה שלך בזמן, אנא צור איתנו קשר ראשון(don\ \ 't לפתוח מחלוקת impetuously).אם ההזמנה עדיין לא\לא תגיע תוך 75days(ברזיל 90days), אנו נחזיר לך.

אנחנו תומכים ב-1 בחודש חלופי בחינם אם הפריטים שבורים unartificially (צריך ראיות).ו-6 חודשים חינם repairment(אתה צריך לשלם את דמי המשלוח),ו-12 חודשים בתשלום repairment(אתה גם צריך לשלם את דמי המשלוח).

לפני החזרת הפריטים, בבקשה לאשר את כתובת השולח ואת הלוגיסטיקה שיטה איתנו.אחרי שאתה נותן את הפריטים לחברה לוגיסטית, אנא שלח לנו את מספר המעקב.ברגע שנקבל את הפריטים, אנו לתקן או להחליף אותם בהקדם האפשרי.

אנחנו תלויים הלקוחות שלנו לשביעות רצון להצליח.אז את שביעות הרצון שלך ואת המשוב חיובי הוא מאוד חשוב לנו.נא להשאיר משוב חיובי ו-5 כוכבים אם אתה מרוצה עם הפריטים שלנו ושירותים.

אם יש לך בעיות עם הפריטים או השירותים, אנא אל תהסס לפנות אלינו ראשון לפני שאתה עוזב משוב שלילי.אנו נעשה כמיטב יכולתנו לפתור את כל בעיות ולספק לך את הטוב ביותר שירות לקוחות.

אז פשוט צרו קשר! '

אות קלט אחרים
אחריות אחרים
פלט מתח /
מתח כניסה /
מספר הדגם. תאורה שנאי
מקור סין
סוג פריט תאורה רובוטריקים
אות הפלט אחרים
תכונות תאורה שנאי
הסמכה CCC
חומר פלסטיק
ביקורות הרשימה
הערה: HTML הוא לא מתורגם!
    רע           טוב