2024 Memo Pad 3D 'פנקס רשימות' מיני מסגד דגם נייר לאמנות גילוף פתקים דביקים נייר המשרד קישוט אביזרים

0 חוות דעת
₪120.36 ₪72.22
Sku: w7929
במלאי

כמות:

האור הקדוש: זה 3D נייר, גילוף הערה הספר של המסגד לוקח את מסגד הנושא, דרך מעולה עיצוב תאורה, תלת ממדי של נייר גילוף של המסגד פולט הקדוש אור עמום הסביבה.בין אם זה ביום או בלילה אתה יכול ליהנות את הפרטים ואת היופי של המסגד, ומאפשר לך להרגיש שקט ורציני בזמן לקיחת ההערות.

תרבות טבילה: זה 3D נייר פד בונה מודל תלת מימדי מבוסס על המראה של חלאל המקדש.בהשראת אדריכלי ועיצוב של המסגד, אתה יכול להרגיש את מורשת עמוקה של התרבות האסלאמית תוך שימוש פנקס הרשימות..

רב-תפקודית, עיצוב: התלת-מימדי הזה נייר pad הוא יותר מאשר רק הערה-לוקח את הכלי.אתה יכול להצמיד את הנייר בתוך ספר, ויש להשתמש בו כסימניה.באותו הזמן, כל דף בתוך משטח יכול להיות קרועים נפרדת, סימנייה, מה שהופך את זה קל לך לסמן הערות חשובות ודפים.

ייחודי, קישוט: התלת-מימדי הזה נייר פד לא רק מעשית, אלא גם קישוט ייחודי.בין אם זה על השולחן, על המדף, או כמתנה לאירוע מיוחד, המשטח הזה מוסיף מתוחכם ואמנותי אווירה ל את מרחב המחיה שלך.

שוברים מסורת: זה 3D נייר פד שובר המסורתי שטוח לרפד תבנית עם עיצוב חדשני וטכנולוגיה.שלושה ממדים נייר, גילוף עיצוב מאפשר לך להרגיש את הפרטים של המסגד, ולא רק לראות את תבנית שטוחה.זה עיצוב חדשני מביא תחושה חדשה לגמרי שלך הערות ניסיון.

שם המוצר: מסגד 3D נייר, גילוף דגם pad

גודל המוצר: 9X9X5 ס " מ/3.54X3.54X1.97inches

צבע המוצר: לבן

משקל המוצר: 450g

נייר כמות: 167 הסדינים.

חבילה כוללת: 1 יח 'נייר נייר דגם של מסגד +1PCS אקריליק תיבת +1 יח' קופסת מתנה

יקירתי הקונה,ברוכים הבאים לחנות שלנו.אם אתה רוצה לקנות יותר ממה שאנחנו מופיע ברשימה, אנא צור איתנו קשר.אם אתה צריך עוד פריט זה ,אתה יכול לפנות אלינו.אנו נותנים לך את המחיר הטוב ביותר.השאירו הודעה!

מקור סין
סגנון תזכיר רפידות
דבק או לא No
ביקורות הרשימה
הערה: HTML הוא לא מתורגם!
    רע           טוב