האצטרובל Gnome קישוט בעבודת יד אורן גמד פסל Tomte שוודית Gnome פסלון חג המולד להשתלשל הרגל תליות קישוט

0 חוות דעת
₪20.61 ₪13.40
Sku: w80847
במלאי

כמות:

נקודות לשיחה:

1.עמיד ובטוח: עשוי באיכות גבוהה שרף, אלה האצטרובל gnome קישוטים עמידים בפני שובר ולא קורע.הם יכולים לשמש במשך זמן רב מבלי לאבד את הקסם שלהם.

2.מזג אוויר-הוכחה: עמיד UV ציפוי חומר עמיד.זה האצטרובל gnome קישוט יש עמיד UV ציפוי זה מונע דהייה, מתמודד עם כל סוגי תנאי מזג האוויר.

3.הומוריסטי תפאורה: אצטרובל Gnome קישוט.זה קישוט תכונות אצטרובל הגוף העיקרי עם עיצוב חמוד gnome הפרצוף, פלאפי בירד.זה יעשה את החברים ובני המשפחה שלך לצחוק, להוסיף כיף לסביבה הביתית שלך.

4.רב-תכליתי שימוש: אלה האצטרובל gnome קישוטים יכולים להיות תלויים על גדרות, פרחים, פנימי וחיצוני, קישוטים, מדרכות, כיכרות, ערוגות פרחים, עצי הגן, ועוד.

5.רעיון מתנה גדול: זה האצטרובל gnome קישוט הוא מתנה גדולה עבור חברים ומשפחה על חג הפסחא, יום האם, יום הולדת או חנוכת בית.זה מוסיף קורטוב הומור וקסם אישי לכל גינה, חצר או מרפסת.

להוסיף קצת מתקתק החג שלכם עיצוב עם אלה חג המולד Gnome קישוטים!אלה חגיגי גמדים הם עמידים בפני סתתים ולא עמיד, מה שהופך אותם מושלם גם לשימוש פנימי וחיצוני.עם שלהם מקסים ומהנה עיצוב, הם מושלמים עבור הוספת כמה כיף לסביבה הביתית שלך.בנוסף, הם מייצרים חוויה ייחודית ובלתי מתחשב מתנה ליום האם.

גודל:

ננס לבן: גובה 21.5 ס "מ*רוחב 5.5 ס" מ*עובי 5 ס " מ

בראון גמד: גובה 20 ס "מ*רוחב 5.5 ס" מ*עובי 6cm

חומר: שרף

הרשימה:

האצטרובל Gnome קישוט x1

חומר פלסטיק
מקור סין
ביקורות הרשימה
הערה: HTML הוא לא מתורגם!
    רע           טוב