מתכון מחברת ריקה לכתוב-ב A5 המחברת אלסטית עור PU כיסוי היומן הספר עם הסרט סימנייה עבור בנות בנים גברים

0 חוות דעת
₪8.89 ₪4.43
Sku: w9618
במלאי

כמות:

לארגן ולשמר את המשפחה היקרים מתכונים עם המתכון שלנו המחברת.עוצב כדי לשמור על מעקב אחר של המשפחה שלך מתכונים, יצירות ב מסוגנן ומעשי הדרך.הכנתי עם מלוכלך עמיד שאינו חודר דיו, וודא כי שלך יקר מתכונים מוגנים עבור הדורות הבאים.

מפרט:

חומר: pu+נייר

גודל: 21*14.5 ס " מ/8.26*5.7 אינץ

משקל: בערך 200g

אריזת רשימה:

A5 מתכון יומן המחברת*1

ראה עוד פרטי המוצר

1.קל שיתוף מתכון: כולם מגיעים עם 80-100 ריק עלונים את זה אתה יכול למלא עם המשפחה שלך מתכונים, יצירות, עשוי עור PU עם אלסטית נירוסטה בינדר על עמידות וגמישות.

2.הגנה משופרת: לחזק את המתכון שלך אוסף בקלות.PU עור כיסוי עמיד בפני לכלוך וכתמים, מה שהופך את זה ללא מאמץ לנקות.להגן על היקר שלך מתכונים מפני נוזלים וכתמים, ולהבטיח שהם לסבול ולהישאר טהורה תנאי למשך שנים רבות.

3.כותבת נחמה: המתכון שלנו המחברת משתמשת מעובה 80g בז ' Daolin נייר, שיש לו עובי אחיד ומונע הדיו החודר.אתה יכול לכתוב בצורה שוטפת ונוחה על נייר משובח.

4.לשפר את היעילות: עם דו צדדית כתיבה סרט סימניה, המתכון שלנו היומן מסייע לך למצוא בקלות את המתכונים שלך, חוסך לך זמן ולשפר את יעילות עבודה.להיפרד מתכון לכאוס שלום להדגיש-ללא בישול!

5.מתאים לכל נותן מתנה: לשמר את הסבתא של מתכונים ולהעביר להם את בעלה, אבא, אמא, אחיות, ואת הדורות הבאים זה עמיד ואלגנטי המחברת.מתנה נפלאה לכל אירוע.

מקור סין
ביקורות הרשימה
הערה: HTML הוא לא מתורגם!
    רע           טוב