שבועי מתכננת האג ' נדה המחברת המתכנן המתכנן ארגונית המחברת לוחות זמנים כלי כתיבה ספר, ציוד משרדי מכשירי כתיבה

0 חוות דעת
₪84.67 ₪42.35
Sku: w7588
במלאי

כמות:

הישאר מאורגן, על המסלול שלנו באיכות גבוהה משימה במחברת.שמציעות תווית לוח שנה ' ו ' ספירלת הזהב הגליל, תוכל להתמודד עם כל המכשולים תכנון יומי.הכנתי עם מעולים חומר, הפנקס הוא עמיד ושימושי.להשיג את המשימות שלך על מנת בקלות.

מפרט:

סגנון: קפלים חצאית פרחונית, המרחב העצום של זיגוג צבעוני, חוף הים האישה, מערבולת פלא

מוצר גודל: 15.5*21.5 ס " מ

המוצר חומר: נייר, מתכת

רשימת המוצרים:

1*תכנון המחברת

הערות:

בשל שונות תאורת מסך הגדרות, את צבע המוצר עשויים להיות שונים מעט מן התמונה.

בשל ההבדל ידנית מדידה, בבקשה לאפשר 1-3 ס " מ. ההבדל בגודל.

ראה עוד פרטי המוצר

1.עליון חומר: לחוות את איכות מעולה של התכנון שלנו. המחברת באיכות גבוהה נייר עבה זה עמיד בפני קריעה והוא עמיד סליל מתכת חזק מחייב.לכתוב ללא מאמץ עם ביטחון עצמי ולא לדאוג למרוח או לקרוע דפים.

2.יעיל תכנון: לייעל את המשימות שלך בקלות באמצעות התכנון שלנו המחברת הכולל 12 חודשים מאורגן חודשי, שבועי דפים ייעודי הערות סעיף, תווית לוח שנה, וזה חודש של סקירה.

3.מעולה ויעיל: להשיג את המטרות שלך בסגנון עם התכנון המחברת.שמציעות מאובטח גומייה, זהב ספירלת הגליל קל להעביר צבעוני עיצוב עטיפה כי הוא גם יפה וגם פרקטי.

4.נוח לכתוב: ליהנות חלקה, ללא הפרעות ניסיון בכתיבה עם התכנון שלנו, המחברת את זה בקלות פותח 180 ללא כל מכשולים.אם אתה רושם הערות, לצייר רעיונות, או לתכנן את היום שלך, אתה יכול לכתוב באופן חופשי על שני הצדדים של הדף שלנו שכב עיצוב.

5.רב תכליתיים יומי תכנון: מחשב נייד זה מאפשר לך לארגן את פריטי המטלות, הערות, ואת יוצאת עם פעילויות במקום, עם זמן ועל משפטים קצרים כדי להתאים את סגנון הכתיבה שלך.

מקור סין
ביקורות הרשימה
הערה: HTML הוא לא מתורגם!
    רע           טוב